Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Zapletal, Jakub ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix české společnosti, působící v České republice na trhu B2C a B2B a jeho optimalizaci pro B2C trh v Maďarsku. V první části diplomové práce je uvedena problematika a cíle této práce. Teoretická část práce definuje základní marketingové pojmy, marketingový mix, analýzu společnosti a jeho okolí. V další části je rozebrána analytika a charakteristika současného stavu společnosti a maďarského trhu. V návrhové části je uveden návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedené portfolio výrobků společnosti s cílem proniknutí společnosti na maďarský trh a získat výsledky, vedoucí k zavedení a ustálení značky na maďarském trhu.
International Expansion of a Chosen Company
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The main aim of master’s thesis “International Expansion of a Chosen Company” is to design a market entry strategy of company SLUTO s.r.o. in Austria. The review of literature is devoted to the issue of internationalisation and business strategies and possibilities of entering into the foreign markets. Current situation analysis focuses on the business environment analyses of company SLUTO, assuming its activity in the Austrian market, while the results obtained are further summarized in SWOT analysis. The last part of thesis, which is actually a business plan of SLUTO’s Austrian subsidiary, offers proposals and recommendations based on the findings from the compiled analyses.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti tanečního umění
Babáková, Andrea ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh potenciálního směru dalšího rozvoje podniku působícího v oblasti tanečního umění a tanečního sportu. Teoretická část se zabývá problematikou rozvoje a růstu společnosti a procesem strategického řízení včetně vybraných analytických metod v rámci plánování rozvoje. Analytická část obsahuje identifikaci klíčových (kritických) faktorů v rámci posouzení stávající situace společnosti v kontextu vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě zhodnocení souhrnu výsledků z provedených analýz, bude vybrána vhodná strategie pro další rozvoj společnosti směřující k upevnění pozice na daném trhu včetně implementačních aktivit a přínosů z návrhů.
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
Návrh rozvoje rodinné společnosti poskytující služby autobusové dopravy
Koščo, Tomáš ; Koščo, Mikuláš (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na návrh strategického rozvoja dopravnej firmy DZS. M.K- Trans, s.r.o. pôsobiacej na Slovensku. Teoretická časť vymedzuje základ potrebný pre pochopenie problematiky plánovania rozvoja a rastu spoločnosti, vrátane popisu vybraných analytických metód. Cieľom analytickej časti je identifikovať kľúčové faktory ovplyvňujúce súčasnú situáciu firmy a bude slúžiť ako podklad pri rozhodovaní o strategických smeroch. V návrhovej časti je vybraná najvhodnejšia rozvojová stratégia, ktorá povedie k upevneniu pozície vybranej firmy na trhu a taktiež plán zmien.
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tématem. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti Dieffenbacher – CZ, hydraulické lisy, s.r.o. za předpokladu její budoucí expanze na ruský trh, přičemž získané výsledky jsou následně uvedeny ve SWOT analýze. V návrhové části práce jsou předloženy možné návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro úspěšný vstup vybraného strojírenského podniku na ruský trh v souladu s výsledky z jednotlivých analýz a teoretických poznatků.
Návrh marketingové strategie pro firmu Dixons Carphone Group plc.
Popelka, Josef ; Orgonik,, Daniel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Dixons Carphone group plc., která je zaměřena na prodej a přeprodej elektroniky a mobilních telefonů. V práci jsou dále popsány nezbytné marketingové analýzy, které jsou následně aplikovány na analyzovanou společnost. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou formulovány návrhy a doporučení, které mohou vést k dosažení cíle společnosti.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Sedláček, Martin ; Vlašínová, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro expanzi na zahraniční trh společnosti MONTI SYSTEMS, s.r.o., která se zabývá návrhem, vývojem, implementací a servisem hardwarových a softwarových částí informačního technologického systému MONTI CONTROL pro čerpací stanice pohonných hmot. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu, na které navazuje analytická část podniku. Návrhová část diplomové práce se věnuje konkrétním návrhům marketingové strategie pro rozšíření podnikatelských činností na zahraniční trh.
Sladění dynamického růstu s vnitřním rozvojem společnosti zabývající se digitálním marketingem
Štadlerová, Kristýna ; Abaffy, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy v oblasti sladěním vnitřního rozvoje společnosti s dynamickým růstem společnosti působící v oblasti digitálního marketingu v Brně. Teoretická část se zabývá vymezení základních pojmů v oblasti řízení rozvoje a bolestí z růstu včetně popisu vybraných analytických a evaluačních metod. V analytické části práce jsou zpracovány vybrané analýzy s ohledem na kontext prostředí a fungování společnosti na jejichž základě jsou identifikovány klíčové faktory. Návrhová část navazuje na souhrn a zhodnocení výsledků z provedených analýz a obsahuje popis změn a opatření včetně jejich implementace, které mají za cíl zlepšit stávající procesy vedoucí ke zvýšení kvality služeb a uspokojování potřeb zákazníků.
Strategy of Penetration on the Czech Market
Krčmárik, Branislav ; Časnocha, Oliver (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the analysis of current situation at the Czech software products market. These products refer to the valuation of construction works. The possibilities of penetrating the Czech market are based on market analysis. The market analysis data were obtained from primary and secondary sources.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.